האם צריך לצבוע דירה שכורה אחרי שעוזבים אותה

אתה יכול ליצור קשר עם בעל הבית שלך כדי לברר אם הוא רוצה לקבל את המפתחות. אתה יכול לשלוח להם הודעה כתובה (דואר אלקטרוני או SMS) עם השם ופרטי יצירת הקשר של האנשים וליידע אותם שמצאת מישהו שמוכן לעבור לדירה.

חוזה השכירות שלך קובע את התנאים לקבלת פיקדון

כולל מספר הימים בהם על בעל הדירה להחזיר את הפיקדון לפני שהדייר יכול לעבור, כמו גם את דרישות הבדיקה. הכללים לסיום חוזה השכירות משתנים ממדינה למדינה, אך אם החכירה היא חוזה שכירות, אתם צפויים למסור הודעה לבעל הבית לפחות 30 יום לפני שאתם עוברים דירה. הקפד לקרוא את תנאי השכירות שלך כדי לברר פרטים נוספים על ביטול.

מבלי להודיע כראוי לבעל הבית שלך, עליך לשלם דמי שכירות חודשיים נוספים (yikes) ולהמתין זמן רב להפקדה. אם לא תצליח לבטל כראוי, תצטרך לשלם את דמי השכירות למשך חודש בלבד, ללא קשר למשך שכירותך, עד לחידושו.

אם תתן הודעה לבעל הבית שלך

אתה מחויב לשלם את שכר הדירה לכל תקופת ההשכרה אם המשכיר לא ימצא שוכר חלופי מספק שישלם את אותו שכר דירה. רוב המשכירים רוצים לדעת מי משלם את שכר הדירה, ולכן שכירת משנה היא אפשרות טובה אם לא ביטלתם בזמן ולא תרצו להיתקע עם שכר הדירה.

אם התחליף המקובל היחיד שבעל הבית יכול למצוא הוא דייר שמשלם חודש יותר ממך, אתה אחראי להפרש. אתה גם מחויב כלפי בעל הבית שלך בכל העלויות הסבירות של שכירת דירה מחדש, כגון עלויות פרסום.

אם חוזה השכירות שלך כולל סעיף הקובע כי תוכל לעזוב בתום השכירות

אתה עדיין אחראי על דמי השכירות אם אתה עוזב, גם אם זה מאוחר יותר בתקופת החכירה. בגלל סעיף זה, ישנן מספר דרכים בהן תוכל לסיים את חוזה השכירות ולהפחית את דמי השכירות המגיעים, במיוחד אם בעל הדירה שלך מנסה לתבוע אותך לאחר שתעבור לכסף שאתה זכאי לו במסגרת החכירה. כל אחת מהשיטות המפורטות להלן לסיום חוזה השכירות טומנת בחובה סיכונים שונים באשר לאחריותך לחכירה.

עליכם לשקול את כל הסיכונים הללו לפני שתחליטו האם לעזוב את דירתכם בתום השכירות. בררו אם בעל הדירה לא ייתן לדיירים לעבור לאחר סיום השכירות.

חוזה שכירות הוא הסכם כתוב על נכס מושכר לתקופה קצובה, לרוב לשנה. אינך צריך להישאר בדירתך עד תום שכירותך, אך אם מתרחשים אירועים בלתי צפויים, תוכל לעבור.

אל תניח שאתה לא צריך לעבור בתום שכירותך

יש הרבה תשובות משפטיות וזה תלוי במדינתך ובחוקים השולטים בבעל הבית שלך והאם תוכל לעבור לפני שהחכירה תפוג. במדינות מסוימות, כגון בלגיה, בעל הדירה שלך עלול להעניש אותך אם תגיש את הודעתך לפני שתוקף השכירות תסתיים. זכור כי לא תקבל את אותן ההטבות אם חוזה השכירות שלך יוארך מחודש לחודש. אם אתה עוזב את הדירה ביום שאינו בחודש הראשון (או ביום המעבר האחרון), יתכן שתהיה זכאי לשכר דירה יחסי.

אם תחליט לחדש את חוזה השכירות חודש אחר חודש

עליך להודיע לבעל הדירה שלך בכתב לפחות 30 יום לפני תאריך המעבר הרצוי. על בעל הדירה להחזיר את פיקדוןך תוך 21 יום מפינויך. עם זאת, בעל הדירה רשאי לשמור על חלק מהפיקדון לכיסוי העלויות הכרוכות בדמי השכירות שלא שולמו, כגון ניקיון הדירה, תיקון נזקים או החלפת רהיטים, אם השכירות מאפשרת זאת.

במקרה של תום או סיום מוקדם

אם הדייר לא מסיר את החפץ מהבניין או מהמקום, כפי שהדייר מחויב לעשות בהתאם לתנאי הסכם השכירות, ובתוך X ימי עבודה. על ההודעה בכתב, על המשכיר להצהיר כי נכס X נחשב כנטוש ונשמר על ידי המשכיר וכי רכוש המשכיר נמכר או מושלך באופן שנחשב לנכון על ידי המשכיר. אם נמכר נכס נטוש, הדייר מסכים כי בעל הדירה מקבל את תמורת המכירה ושומר אותה ומחיל את מכירת המכירה על אופציות וההוצאות של המשכיר בגין מכירה זו (למשל עלויות הובלה, עלויות אחסון, נזקים וכו 'אליהן המשכיר. עשוי להיות זכאי במקרה של פיגור בשכר דירה). בעלי משכירים יכולים לבקר בנכס במקרה חירום כמו שריפה או דליפה אם הם מאמינים שהדייר שלהם עזב את הנכס. הדיירים יכולים לבקש שינוי תאריך או לכלול סעיף בחכירה כדי להגביל את מספר הפעמים שבעל הבית רשאי להיכנס למתחם. הדייר אינו רשאי לסרב לבעל הבית גישה לחפץ, אלא אם כן הוא הופסק כדין והבקשה מוצדקת.

אם זה נמשך

בעלי הדירות או הדיירים יצטרכו לסיים כראוי אם הם רוצים לסיים את זה. החל מה -11 ביוני 2020, תוכלו לבקש מבעל הבית שלכם לשלם את הפיקדון ואת כל העמלות שאינן ניתנות להחזר מהחודש האחרון של ההשכרה בתשלומים. בעל הדירה יכול להגדיל או לשנות את שכר הדירה בכל עת ועליו להודיע לך על השינוי בכתב לפחות 30 יום לפני תום תקופת ההשכרה.

מי שעובר בתום השכירות לא צריך לתת הודעה לבעל הבית. אם בעל הדירה שכר את הדירה פחות מ -30 יום לפני שתעבור לגור, תחויב ביום שהדירה ריקה.
למידע מורחב בנושא של דירות דיסקרטיות והאם צריך לצבוע דירה שכורה אחרי שעוזבים אותה יש לבדוק כאן: hotmassage.co

על מנת לשמוע עוד מידע אודות דירות דיסקרטיות ניתן לבדוק כאן: emily-massage.com

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *