הסרת משקפיים בניתוח קטרקט – הגיע הזמן לראות כמו שצריך!

נמאס לכם להתעסק עם המשקפיים כל היום? אנו בהחלט יכולים להבין את תחושת התסכול שלכם. כמוכם יש עוד לא מעט אנשים אחרים שנמצאים בדיוק באותה הסירה. אין סיבה שתשלימו עם המצב הזה, ויש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת להתמודד איתו. אחת מהאפשרויות הכי שכיחות שבה בוחרים אנשים שונים היא הסרת משקפיים בניתוח קטרקט. ניתוח חדשני שאמור להביא אתכם למצב שבו תוכלו לראות נהדר גם ללא משקפיים. אז מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם מבצעים את הניתוח הזה? 

מה עושים במהלך ניתוח קטרקט?

אינכם צריכים להיות מומחים לרפואת עיניים על מנת להבין מה עושים במהלך הניתוח עצמו. הניתוח הוא ניתוח מאוד קצר שבמסגרתו מחליפים את העדשה הטבעית בעדשה מלאכותית. עצם החלפת העדשה בעיניים תגרום לכך שתוכלו לראות מעולה כעבור זמן קצר. כל מה שהיה מגביל אתכם בראייה כבר לא יהיה חלק מהמשחק. תוכלו לפתוח דף חדש עם עדשה מלאכותית שתעשה את העבודה.

האם הניתוח הוא ניתוח מסוכן?

אף אחד לא יכול להגיד באופן נחרץ כי ניתוח כזה או אחר הוא לא ניתוח מסוכן. בסופו של יום ניתוח הוא לא משחק ילדים, וחובה להיות מוכנים לקראתו. אך במבחן התוצאה ניתן לראות כי אחוזי ההצלחה בניתוח הזה הם אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד. רופא עיניים מנתח מוסמך יכול להביא אתכם למצב שבו תרגישו הכי בטוחים שיש.

האם לא אזדקק למשקפיים בכלל?

הסיבה שבחרתם לבצע דווקא הסרת משקפיים בניתוח קטרקט היא על מנת שלא תזדקקו למשקפיים. הרוב המכריע של המטופלים לא נדרשים להשתמש במשקפיים לאחר הניתוח. לעיתים אם הצורך במשקפיים חוזר, אפשר לבצע ניתוח תיקון שמאפשר להעלים שוב את התלות. רק תפנו אל רופא עיניים מנתח מנוסה על מנת שהוא יבצע את הניתוח כמו שצריך. ברגע שהניתוח מתבצע כמו שצריך, לא תזדקקו עוד למשקפיים.

כמה ימי החלמה אצטרך לקחת?

תקופת ההחלמה היא לא תקופה מאוד ממושכת וארוכה, אך עדיין היא לא קלה במיוחד. יש כאלה שמספרים כי הם לקחו מספר ימי מחלה על מנת לחזור לשגרה איטית. ההמלצה היא להיעדר מספר ימים מהעבודה ולא לבצע פעילויות מיוחדות במשך שבוע או שבועיים. כאשר הרציונל הוא שלא תאמצו את העין יתר על המידה. בכל זאת העין צריכה להתאושש לאחר הניתוח ולחזור עם הזמן למצב שבו הראייה תהיה מיטבית. 

צילום:freepik

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *