דברים שחשוב שתדעי על הגדלת חזה

כל מי שמחליטה לבצע ניתוח הגדלת חזה, צריכה לקחת מספר דברים בחשבון. מדובר על צעד אמיץ שיכול להביא איתו שינוי משמעותי שלא תוכלי להתעלם ממנו. לא מעט נשים מספרות כי להגדיל את החזה זה החלום הכי גדול שלהן, חלום שאותו הן עומדות להגשים. אך מה את צריכה לדעת לפני שאת מוציאה את הרעיון לפועל? שאלנו לא מעט אנשי מקצוע את השאלה הספציפית הזאת. אנו נביא לך את כל הדברים שאת מוכרחה לברר טרם הניתוח. כך תוכלי להיות בטוחה כי את הולכת להגשים את החלום הכי גדול שלך. 

בחירת מנתח פלסטי

אחד מהדברים הכי חשובים זה לעשות בחירה נכונה של מנתח פלסטי. קיימים לא מעט מנתחים שונים, כאשר כל אחד מהם יכול להבטיח לך הבטחות שונות. חובה עלייך לוודא כי את מרגישה הכי בנוח והכי בטוחה בידיו של המנתח. הרי בסוף הוא זה שאמור להוציא את כל התוכנית לפועל. אם יש לכם קמצוץ קטן של ספק, מיד חובה עלייך לבחון אלטרנטיבות אחרות. בתור הבחורה שאמורה לבצע ניתוח פלסטי, יש לך את כל הסיבות להיות זהירה בבחירה שאותה תעשי.

תיאום ציפיות טרם הניתוח

לא סתם כל מנתח פלסטי עורך שיחה מקיפה עם כל אחת מהמטופלות. המטרה של השיחה הראשונית עם המנתח היא לבצע תיאום ציפיות. כלומר שהמנתח יבין בדיוק מהן המטרות של הניתוח ומהן הסיבות שבגינן בחרת לעשות אותו. הרי כל מי שמגיע לעשות ניתוח שכזה מגיע בגלל סיבה מסוימת. ברגע שתיאום הציפיות מתבצע בצורה טובה, אין סיבה שהניתוח כולו לא יהיה מוצלח. מצד שני אם לא תבצעי תיאום ציפיות אפקטיבי, הניתוח עלול להיות רחוק מאוד מהציפייה שלך. כך שתביני בדיוק מה את רוצה להשיג מהניתוח עוד לפני שתחפשי רופא מנתח.

בדיקות תקופתיות

אחרי שהניתוח יסתיים יהיה עלייך להגיע לבדיקות תקופתיות על מנת לבחון את מצב השתלים. כל מנתח פלסטי ידרוש מהמטופלת להגיע בתדירות מסוימת על מנת להיות עם היד על הדופק. עלייך להבין כי שתלים דורשים תחזוקה, ואם לא תתחזקי אותם הם ייהרסו. מהסיבה הזאת עלייך להיות מודעת גם לנושא הזה עוד לפני שתבצעי את הניתוח עצמו. יש כאלה שסבורות כי הניתוח מסתיים מיד עם היציאה מחדר הניתוח, אך זוהי לא המציאות. ברגע שאת תהיי מוכנה לבצע בדיקות תקופתיות, אוטומטית תגדילי את העמידות של השתלים.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *