מהי בחירה נכונה של מרפאת שיניים

בדיקת שיניים תקופתית? סובלים מכאבי שיניים בלתי נסבלים? לא כל מרפאה תתאים לכם.

מרבית האנשים חושבים שכל מרפאת שיניים מהווה כתובת נכונה עבור טיפולי שיניים שונים או אף עבור בדיקת שיניים שגרתית. מחשבה זו הינה טעות מיסודה ויש מספר דברים חשובים שעליכם לשים לב אליהם לפני שאתם מצלצלים לקבוע תור…

רמת מומחיות גבוה

עולם רפואת השיניים הוא עולם מורכב הדורש ממטפליו להציג מומחיות וניסיון ובידע רב, עדכני ומדויק. 

מרפאות שיניים הפועלות תחת פיקוח של משרד הבריאות כפופות להוראות משרד הבריאות הדורשות מצוות מטפליה להשתתף בהשתלמויות שונות והכשרות למיניהם, וזאת כדי לשמור על מקצועיות ברמה נאותה.

לאור כך, לפני שאתם מחליטים ללכת על מרפאה מסוימת, בדקו האם היא כפופה לפיקוח משרד הבריאות.

פיקוח ובקרה

בדקו האם כל הפעולות של אנשי הצוות נמצאות תחת פיקוח ובקרה של גוף מוכר ואמין, הן בתוך המרפאה והן מחוצה לה. 

הפיקוח והבקרה התקופתיים מחייבים כל אחד מאנשי הצוות לשמור על רמת מקצועיות גבוה, ולכן התרחקו ממרפאה הפועלת ללא פיקוח ובקרה תקופתיים.

חומרי הטיפול והמכשור הרפואי

חומרי טיפול ומכשור הרפואי איכותי עולה כסף רב. ישנן מרפאות המנסות לחסוך בהוצאות על חשבון המטופלים ולרכוש חומרים וציוד במחיר מוזל, לרוב כאלה שאינם מצויים תחת פיקוח אמין ומוכר.

פיקוח משרד הבריאות על חומרי הטיפול והציוד הרפואי לרוב חל על מרפאות שיניים מטעם קופות החולים השונות ולא על המרפאות הפרטיות.

אנשים רבים מעדיפים לפנות למרפאת שיניים פרטית בשל היתרונות הרבים שהיא מציגה בהשוואה למרפאת שיניים מטעם קופות החולים, ולכן, אם החלטתם לפנות למרפאת שיניים פרטית, ערכו בדיקה בכל הנוגע לרמת המומחיות והתקינות של חומרי הטיפול והציוד הרפואי.

השירות

בין אם סיבת ההגעה של למרפאה היא בגין בדיקת שיניים שגרתית ובין אם היא בגין סדרת טיפולי שיניים שעליכם לעבור- אל תתפשרו על השירות, כי מגיע לכם את הטוב ביותר.

אף אחד אינו מחבב מרפאות שיניים, וכשאנו נדרשים להגיע אליהן, חווית שירות טובה עשויה לסייע לנו לעבור את התהליך בצורה נעימה יותר. בעקבות כך, קראו המלצות באינטרנט ושאלו חברים או משפחה בכל הקשור לתודעת השירות של צוות המרפאה.

יחס חיובי, אכפתי ומתחשב הרבה פעמים יכולים לשקף את רמת הדרישות של הרופא מצוות עובדיו.

ד"ר אופיר זהבי מנהלת מרפאת שיניים בפתח תקווה המציעה מקצועיות גבוה , תודעת שירות איכותית ושימוש בחומרי טיפול וציוד רפואי מהמתקדמים ביותר בעולם. 

.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *