הצערת עור – מה זה?

טיפולים אסתטיים להצערת העור הופכים יותר ויותר נפוצים בעשור האחרון. העידן הדיגיטלי והמגמה לתעד כמעט כל פעולה שלנו ובעיקר- את עצמנו, הולכת וצוברת תאוצה, וכתוצאה מכך רבים מייחלים לפנים חלקות, רעננות וצעירות יותר שיהפכו את הפוסט שלכם למוצלח.

עולם רפואת העור מציע מגוון סוגים של טיפולי עור, למטרות שונות. מרגישים מבולבלים וחולמים על פנים חלקות בכל ההיבטים? אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר. המדריך לפנים מושלמות, כאן לפניכם.

פגמי עור

עור בוגר? קמטים? כתמים? צלקות? עור יבש? ייתכן וטיפול הפילינג יתאים לכם. הליך הפילינג כולל קילוף שכבת העור הקיימת, עם כל פגמיה וחשיפה של שכבת עור חדשה, ורודה ונקייה.

פנים רפויות

רפואת עור: אחת הבעיות השכיחות והמאתגרות לטיפול היא בעיית רפיון של העור. בעזרת טיפול הכולל שימוש בגלי רדיו הגורמים להתחממות של שכבת העור העמוקה, תוכלו לפתור את מטרד רפיון הפנים ולהשיג מראה פנים מוצק והדוק. מעבר למראה פנים הדוק, הטיפול בגלי רדיו יכול לשמש כפתרון מצוין גם לפנים בעלות כתמים, קמטים או חסרות רעננות ולהוביל למראה פנים נקי ומלא חיים.

עיצוב השפתיים

כולנו חולמים על שפתיים עבות ומלאות, ממש כמו בפרסומות. אך עם מרוצת השנים, גם השפתיים שלנו עלולות לאבד מנפחן. בנוסף, ישנם נשים בעלות שפתיים חסרות פרופורציה הסובלות מביטחון עצמי נמוך בכל הקשור לשפתיים שלהן, גם לבעיה זו ישנה פתרון- והוא זהה לפתרון בעיית נפח השפתיים.

באמצעות הזרקה של חומר המכונה "חומצה היאלורונית" המוזרק ישירות לאזור השפתיים, תוכלו להשיג שפתיים חושניות וסימטריות.

פה

קמטים בצידי הפה הינם תופעה שכיחה. חיסרון הקמטים דווקא באזור זה של הפנים הוא שהם "מושכים" את הפה כלפי מטה ויוצרים הבעת פנים עצובה, מבוגרת ועייפה.

הבעת הפנים שלנו היא המפתח ליצירת רושם חיובי ואופטימי. בעזרת הזרקת חומרים שונים הממלאים את הקמטים המצויים בצידי הפה, תוכלו להעלים את הקמטים כלא היו וליצור הבעת פנים חיובית ורעננה יותר.

לחיים

אחד המאפיינים הבולטים להתבגרותנו בכלל והתבגרות העור בפרט הוא ירידה בנפח הלחיים. לחיים חסרות נפח יוצרות מראה מבוגר, תשוש ואף לעיתים חולני. בעזרת הזרקה של חומצה היאלורונית תוכלו להשיב את הנפח ללחיים שלכם, למראה צעיר ובריא יותר.

גבות ועפעפיים

התבגרותו של האדם באה לידי ביטוי גם במראה עיניים סגור יותר, הנוצר כתוצאה מ"שקיעה" של הגבות והעפעפיים. עיניים סגורות משדרות מראה כבוי, רצוי ואפשרי לטפל בכך בקלות, על ידי הזרקת החומצה היאלורונית ולא רק בהליך ניתוחי.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *