אפשרויות האירוח בצימרים במושב חצבה שבערבה

גלו את הקסם של אירוח בדרום הארץ מושב חצבה שבלב הערבה, ראו את אפשרויות אירוח שמציעים צימרים בחצבה כמו גם האטרקציות והבילוי באזור.

 למה לבחור במושב חצבה לבילוי הבא שלכם?

אם אתם מחפשים מקום נופש ייחודי ושליו של צימרים בדרום בלב הערבה אזי מושב חצבה הוא היעד המושלם. קהילה חקלאית קטנה זו ידועה בנוף המדברי היפה שלה, בהיסטוריה העשירה ובאירוח החמים. בין אם אתם מחפשים להימלט מההמולה של העיר או פשוט ליהנות בחיק הטבע, <a title="צימרים בערבה" href="https://www.zimmer.co.il/arava">צימרים בערבה במושב חצבה יש את כל מה שאתם צריכים כדי להירגע בצימרים בחצבה המאובזרים וממוזגים..

אחד האטרקציות המרכזיות של מושב חצבה הוא הנוף המדברי המדהים שלו. אזור הערבה ידוע בנופים הדרמטיים שלו,  ובמרחבים עצומים של דיונות חול. מושב חצבה שוכן בלב הנוף המדהים הזה, ומציע נופים עוצרי נשימה לכל עבר. 

בנוסף ליופי הטבעי שלו, מושב חצבה ידוע גם באירוח החם שבו. הקהילה מורכבת ממקומיים ידידותיים ששמחים לקבל את פני המבקרים ולחלוק את אורח חייהם הייחודי. תוכלו להתארח בצימר נעים וליהנות מארוחות ביתיות מתוצרת מקומית טרייה, או לקחת חלק בפעילויות מסורתיות במשק החקלאי.

בין אם אתם מטיילים עם המשפחה, קבוצת חברים או לבדכם, במושב חצבה יש מה להציע לכולם. תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של צימרים, כל אחד עם הסגנון והשירותים הייחודיים לו: צימרים עם בריכה, מבקתות עץ כפריות, חאן אירוח לקבוצות, אוהל לקבוצות כמו גם סוויטות מפוארות עם ג'קוזי ספא ובריכת שחיה פרטית. המחירים מגוונים ומתאימים לכל כיס.

צימר בר במדבר במושב חצבה
צימר בר במדבר במושב חצבה

מה מייחד את הצימרים של מושב חצבה מהשאר?

צימרים בערבה כמו גם הצימרים של מושב חצבה מציעים חוויה ייחודית המייחדת אותם משאר אפשרויות האירוח. הצימרים ממוקמים בלב ההמשק ומעניקים למבקרים הצצה אותנטית לאווירה הכפרית בתוך הכפר ובאזור הסובב אותו. 

גם הצימרים עצמם ייחודיים, כאשר כל אחד מציע סגנון ואופי משלו. תוכלו לבחור בין בקתות כפריות, צימרים נעימים או מתחמי אירוח הכוללים חאנים ו/או אוהלי אירוח משותפים, בהתאם להעדפות ולתקציב שלכם. רבים מהצימרים מעוצבים ברמה גבוהה כולל ג'קוזי זוגי, שירותים ומקלחות צמודים וכמובן מיזוג אויר.,
לקבוצות המתארחות בחאן או במאהל הבדואי יש מטבח משותף כמו גם שירותים, מקלחות וברזיות.

אחד היתרונות הגדולים של הצימרים חצבה הוא האוכל. ישובי הערבה ידועים בתוצרת החקלאית הטרייה הגדלה במקום, ורבים מהצימרים מציעים ארוחות ביתיות העשויות מחומרים אלו. תוכלו ליהנות ממנות ישראליות המורכבות ממיטב התוצרת המקומית.

בנוסף לאוכל המבקרים יכולים להנות ממגוון אטרקציות בערבה ובמושב. החל מביקור נפלא במרכז וידור המציג את התפתחות החקלאית בערבה, דרך טיולי ג'יפים במדבר, כמו גם סינגלים לרוכבי אופניים. הטיולים/סיורים מלווים במדרכים מקומיים הכוללים גם הפסקות לתה מדברי או אפיית פיתות על הסאג'.

האם אזור הערבה הוא היעד המושלם לאוהבי הטבע?

אזור הערבה הוא נוף מדברי רחב ידיים המשתרע לאורך הגבול בין ישראל לירדן. לחובבי הטבע, הוא מציע הזדמנות ייחודית לחוות את היופי והמגוון של המערכת האקולוגית המדברית. הנה כמה סיבות מדוע אזור הערבה הוא היעד המושלם עבור חובבי הטבע:

  • 1. מגוון ביולוגי עשיר:
    למרות הסביבה המדברית הקשה, אזור הערבה הוא בית למגוון רחב של מיני צמחים ובעלי חיים. האזור ידוע בצמחייה הייחודית שלו, לרבות עצי שיטה, טמריסקים ופרחי בר. הוא גם ביתם של מינים רבים של בעלי חיים נדירים ובסכנת הכחדה, כמו היעל הנובי, חתול החול והלטאה הקוצנית.
  • 2. צפרות:
    אזור הערבה מפורסם בהזדמנויות הצפרות שלו, עם למעלה מ-500 מיני ציפורים שתועדו באזור. האזור משמש כתחנת ביניים קריטית עבור ציפורים נודדות הנודדות בין אירופה לאפריקה, מה שהופך אותו ליעד מרכזי עבור חובבי ציפורים. כמה ממיני הציפורים המבוקשים ביותר באזור כוללים את ה-hopoe, את אוכלת הדבורים ואת נשר הגריפון. בחצבה ממוקם מרכז צפרות של החברה להגנת הטבע.
  • 3. טיולים ופעילויות בחיק הטבע:
    אזור הערבה הוא גן עדן לחובבי טבע, עם אפשרויות טיול, רכיבה על אופניים וטיפוס צוקים הזמינות בכל האזור. באזור שוכנות שמורות טבע וגנים לאומיים רבים, ביניהם פארק תמנע ושמורת הטבע הרי אילת. המבקרים יכולים לחקור נופים מדבריים מדהימים, תצורות גיאולוגיות עתיקות, ונווה מדבר נסתרים תוך שהם נהנים מהאוויר המדברי הצח.

 

שטפון בחצבה
האטרקציה המרכזית בחורף הן השטפונות במדבר (צילום צימר בר במדבר)

כיצד מתאימים הצימרים של מושב חצבה לתקציבים שונים?

ראשית גולשים לאתר צימר ומשם לדף צימרים בחצבה: הצימרים של מושב חצבה מציעים מגוון אפשרויות אירוח בהתאמה לתקציבים שונים, מחדרים ובקתות נעימות ועד לסוויטות יוקרתיות. הנה כמה דרכים בהן הצימרים של מושב חצבה נותנים מענה לתקציבים שונים:

  • 1. סוגי חדרים:
    הצימרים של מושב חצבה מציעים מגוון סוגי חדרים, ביניהם קמפינג/חאן, חדרי סטנדרט, בקתות עץ וצימר יוקרתי . האירוח בצימרים הם אופציה משתלמת יותר, בעוד שהיוקרתיים מציעים יותר מרחב ומתקנים יוקרתיים, כגון ג'קוזי זוג ו/או בריכת שחיה פרטית..
  • 2. אפשרויות ארוחה:
    הצימרים של מושב חצבה מציעים אפשרויות שונות לארוחות, לרבות ארוחת בוקר בלבד, חצי פנסיון ופנסיון מלא. האורחים יכולים לבחור את תוכנית הארוחות המתאימה ביותר לתקציב ולהעדפות שלהם.
  • 3. תעריפים עונתיים:
    הצימרים של מושב חצבה מציעים תעריפים עונתיים, עם מחירים נמוכים בימי הקיץ החמים ומחירים גבוהים יותר בשאר העונות כמו גם בחגים וחופשות. זה מאפשר לאורחים לבחור את הזמן בשנה המתאים לתקציב ולתוכניות הנסיעה שלהם. מחירי הלינה בצימרים מעודכנים באתר "צימר" אונליין בידי התיירנים.
  • 4. מבצעים וחבילות מיוחדות:
    הצימרים של מושב חצבה מציעים מבצעים וחבילות מיוחדות לאורך כל השנה, כמו הנחות בשהות ממושכת או ארוחות חינם בהזמנה של מספר לילות מסוים. עסקאות וחבילות אלו יכולות לעזור לאורחים לחסוך כסף ולהפוך את השהות שלהם למשתלמת יותר. המבצעים בצימרים מעודכנים באתר און ליין
  • 5. לינה משותפת לקבוצות:
    הצימרים של מושב חצבה מציעים אירוח באוהלים גדולים או בחאן המיועדים לקבוצות מטיילים הכוללים גם  מטבחים משותפים ומקלחות שיכולים לסייע לאורחים לחסוך כסף בהוצאות האוכל והבילוי.

 

האם הצימרים בחצבה ידידותיים לחיות מחמד?

כן, יש בחצבה כמו גם בערבה כולהצימרים ידידותיים לחיות מחמד במושב. רבים מהצימרים באזור מבינים שחיות מחמד הן חלק מהמשפחה ושמחים לארח חברים פרוותיים.

צימרים ידידותיים לחיות מחמד במושב חצבה מציעים מגוון שירותים לחיות מחמד כמו מיטות לכלבים, קערות מים ואוכל ואפילו פינוקים לכלבים. בחלק מהצימרים עשויים להיות גם אזורים חיצוניים שבהם חיות מחמד יכולות לרוץ ולשחק.

חשוב לציין כי לא כל הצימרים במושב חצבה ידידותיים לחיות מחמד, לכן חשוב לבדוק עם הצימר לפני כן כדי לוודא שהכניסה לחיות מחמד. בנוסף, בחלק מהצימרים עשויים להיות הגבלות על גודל או מספר חיות המחמד המותרות, לכן עדיף להבהיר פרטים אלו לפני ההזמנה. צפו ברשימה המלאה של הצימרים לחיות מחמד

כאשר מטיילים עם חיות מחמד, חשוב להיות בעלים אחראי ולנקות אחרי חיית המחמד שלך. רוב הצימרים הידידותיים לחיות מחמד במושב חצבה יצפו מהאורחים לשמור על חיות המחמד שלהם  ולמנוע כל נזק לרכוש.

צימרים מקבלים חיות מחמד
 צימר ידידותי לחיות מחמד

מאילו אטרקציות ניתן ליהנות בזמן השהייה במושב חצבה?

מושב חצבה הוא יעד מושלם לחובבי טבע שנהנים מפעילויות בחיק הטבע. האזור מציע שפע הזדמנויות לבלות  וליהנות מהנוף היפהפה. הנה כמה פעילויות חוצות מהן במהלך השהייה במושב חצבה:

  • 1. טיולים רגליים:
    באזור הערבה מספר רב של מסלולי טיול ברגל. אם אתם מטיילים בגפכם חשוב שתתייעצו קודם עם המארחים ותצטיידו הציוד ומים מתאימים. 
  • 2. רכיבה על אופניים:
    בערבה יש כ 100 קילומטרים של שבילי אופניים, אחד מהם בטח יתאים גם לכם. השטח המישורי של מושב חצבה הופך אותו למיקום אידיאלי עבור חובבי רכיבה על אופניים. האזור מציע מספר מסלולי אופניים המתאימים לרוכבי אופניים מתחילים ומנוסים כאחד. 
  • 3. טיולי ג'יפים:
    למי שמעדיף דרך הרפתקנית יותר לראות את אזור הערבה, טיולי ג'יפים הם אופציה פופולרית. הסיורים לוקחים את המבקרים להרפתקה בשטח דרך השטח המדברי, ומספקים הזדמנות לראות את חיות הבר המקומיות ואת הנופים המדהימים מקרוב. הטיולים בד"כ מלווים במדרכים מנוסים שידעו להציג לכם את הערבה במיטבה עם הדרכה צמודה.
  • 4. צפרות:
    במושב חצבה מרכז צפרות של החברה להגנת הטבע ומנוהל בידי בית ספר שדה המצוי במושב. אזור הערבה הוא ביתם של למעלה מ-500 מיני ציפורים, מה שהופך אותו לגן עדן לצפרים. מושב חצבה ממוקם בסמוך למספר אתרי צפרות, ביניהם המרכז הבינלאומי לצפרות ולמחקר אילת (IBRCE) ומרכז הצפרות יטבתה.
  • 5. תצפית בכוכבים:
    עם השמיים בהירים וזיהום האור המינימלי שלו, מושב חצבה הוא מיקום מצוין לצפייה בכוכבים. המבקרים יכולים ליהנות מנוף מרהיב של הכוכבים וקבוצות הכוכבים בשמי המדבר.
  •  
  • תצפית כוכבים בערבה

לסיכום: חופשה בלתי נשכחת מחכה לכם בצימרים של מושב חצבה

הצימרים של מושב חצבה מציעים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת שבוודאי תשאיר רושם מתמשך על המבקרים. עם הלינה הנוחה, השירות המותאם והנוף המדברי המדהים, לצימרים של מושב חצבה יש מה להציע לכל סוג של מטייל. הנה שלוש סיבות מדוע כדאי לכם לשקול את הצימרים של מושב חצבה לחופשה הבאה שלכם:

  • 1. שירות מותאם אישית:
    אחד המאפיינים הבולטים בצימרים של מושב חצבה הוא השירות המותאם שהאורחים מקבלים. בעלי הצימרים מתגאים מאוד בכך שהאורחים שלהם נהנים לשהות נוחה והם תמיד זמינים לענות על כל שאלה או לתת המלצות על אטרקציות מקומיות.
  • 2. מקומות לינה ייחודיים:
    הצימרים של מושב חצבה מציעים מגוון מקומות אירוח ייחודיים ומקסימים שבטוח ימשכו מגוון טעמים. מבקתות כפריות ועד לסוויטות מודרניות, לכל צימר אופי ייחודי משלו, המבטיח לאורחים חוויה מיוחדת במינה.
  • 3. נופים מרהיבים:
    הנוף המדברי סביב הצימרים של מושב חצבה פשוט עוצר נשימה. האורחים יכולים ליהנות מנופים מדהימים של אזור הערבה מיחידות האירוח שלהם או תוך כדי התרווחות בשטחים החיצוניים. הסביבה השלווה והשלווה מספקת את הרקע המושלם לחופשה מרגיעה.

זוג נהנה משקיעה רומנטית במרפסת הפרטית של הצימר

אפשרויות לינה במושב חצבה בערבה:

שם הצימר מקום מחיר ללילה לזוג שירותים

צימר בר במדבר 

צימר בר במדבר

מושב חצבה, ערבה החל מ 550 ש"ח

 אינטרנט אלחוטי,
ג'קוזי זוגי
אפשרות לארוחת בוקר 
מטבחון מאובזר
מיזוג אויר
בריכת שחיה במושב – בעונה

צימר שלווה במדבר

מושב חצבה, ערבה החל מ 550 ₪ אינטרנט אלחוטי,
אפשרות לארוחת בוקר 
מטבחון מאובזר
מיזוג אויר
בריכת שחיה במושב – בעונה

אצל לוריא בחצר

מושב חצבה, ערבה החל מ 550 ש"ח אינטרנט אלחוטי,
אפשרות לארוחת בוקר 
מטבחון מאובזר
מיזוג אויר
בריכת שחיה במושב – בעונה

עם מגוון רחב של צימרים במושב חצבה יכולים המבקרים לחוות את הקסם הייחודי של אזור הערבה תוך שהם נהנים משהייה נוחה ובלתי נשכחת.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *