התקן שבת לדורות – שמירת השבת

כבר שנים עומד התקן שבת לדורות כפתרון מקורי וחדשני,.במאמר זה נסביר על התקן השבת, מהו? למה הוא מיודע? ועל איזה צורך הוא עונה.

 

התקן שבת לדורות – הפתרון לשמירת השבת

השבת זהו זמן של מנוחה וחיבור עם המשפחה וכמובן עם האמונה. עם זאת הקפדה על עקרונות השבת מחייבת התייחסות של פעילויות שונות לרבות שימוש במכשירי חשמל.

אחד מעיקרי היסוד של שמירת השבת הוא הימנעות מעיסוק בפעילויות מסוימות, כגון הדלקת אש או שימוש במכשירים חשמליים. מקררים מהווים לא פעם אתגר מסויים בהקשר זה בגלל הצורך החשוב שלהם ומנגד הם פועלים על מנגנונים חשמליים שעלולים לפגוע בשמירת השבת – כאן נכנס לתמונה התקן שבת לדורות!

התקן שבת לדורות – הוא חידוש מדהים שחולל מהפכה בשמירת השבת עבור אין סוף מבתים. התקן זה משמש מאפשר לשומרי השבת להנות מיתרונות המקרר תוך הקפדה על מגבלות השבת. התקן זה נוצר על ידי חברת "גלביט" המובילה למעלה מעשור את המהפכה בתחום התקני שבת למקררים. זהו פיתוח ייחודי ומהפכני המתאפיין בהידור מקסימלי ומעבר למצב שבת אוטומטי 40 שנה קדימה!. "גלביט" הינה החברה היחידה בעלת הניסיון המקצועי בהתקנת התקני שבת המותאמים ללמעלה מ-2000 דגמי מקררים ויצרנים שונים שהותקנו אצל למעלה מ-60000 בתי אב. ההתקן כולל אחריות מלאה על המוצר וגם על ההתקנה.

 

התקן שבת לדורות

 

התקן שבת לדורות נועד לתת מענה לצרכים הספציפיים של שומרי שבת ולוודא שהשימוש במקרר יתבצע מבלי לעבור על איסור השבת. על ידי שילוב התקן שבת במקררים, מכשירים אלו הופכים למכשירים תואמי שבת. 

                              

סיכום

אי אפשר להמעיט במשמעותו של התקן שבת לדורות. הוא הפך לכלי הכרחי למי שרוצה לשמור על קדושת השבת תוך כדי הנאה מנוחות החיים המודרניים. פתרון זה הביא שקט נפשי לאינספור משקי בית וביטל את החששות מחילול שבת באמצעות שימוש מקרי ומכוון במקררים.

התקן שבת לדורות אשר פותח על ידי חברת גלביט מביא אל העולם את החיבור המושלם בין טכנולוגיה מנצחת לבין שמירת מצוות הדת. כך באמצעותו ניתן גם לנהל חיי שגרה בטוחים וגם לשמור את השבת! 

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *